PEJABAT PENGARAH

  • Merancang dan memantau semua aktiviti bahagian dan universiti.
  • Merancang dan memantau KPI bahagian.
  • Merancang dan memantau pentadbiran dan kewangan bahagian.
  • Merancang dan memantau sumber manusia bahagian.
  • Mengurus dan membentang laporan kepada jawatankuasa/mesyuarat utama universiti.
  • Jurucakap bagi pihak universiti.

UNIT PENTADBIRAN, KEWANGAN DAN PENGURUSAN PELANGGAN

  • Mengurus pentadbiran dan kewangan bahagian.
  • Mengurus sumber manusia bahagian.
  • Mengurus Sistem Pengurusan Kolaborasi dan rekod MoU/MoA dalam dan luar negara.
  • Mengurus aduan pelanggan bahagian dan universiti.
  • Mengurus hal ehwal MS ISO bahagian.
  • Mengurus pemantauan pencapaian piagam pelanggan bahagian dan universiti.
  • Mengurus dan menyelaras maklum balas Parlimen. 
  • Mengurus khidmat pelanggan universiti.
  • Mengurus dan melaksana program Corporate Social Responsibility (CSR) bahagian.
  • Mengurus Sistem e-Maklumbalas.
  • Mengurus lawatan rasmi (dalam negara) ke universiti.